Senaste Inlägg

Helt meningslös dag!!

God morgon kan jag väl börja med att säga! Underbar morgon idag också, mysigt samtal hade jag på bussen påväg till skolan med ***** ;) hihi.. Och sen när jag väl kommer till skolan får man reda på att dom ska ha matte A nationella och det har inte jag eftersom jag redan är godkänd i matte A  ;) visst är jag bäst? ;) och den lektiopnen ska dom ha fram tills lunch, sen efter lunchen har dom idrott vilket jag inte ska va med på heller:O och efter det slutar vi, så helt jävla meningslösdag för mig i skolan idag:/  Men ska plugga lite sen ska jag åka hem tilll min lilla bebis o mysa! Och förresten grattis till Alexander som fyller 20år idag, hurra hurra hurra hurrraaaa :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback