Senaste Inlägg

Ja jag vet, uppdateringen ska bli bättre =)

Ja just nu suger faktiskt min uppdatering:/  Men om helgerna är jag ju knappt hemma längre, hålls ju mer nu till i lilla hålan Vintrosa, haha :) Menmen lite update då,
Fredag; Alexander hämtade mig på södra stationen efter skolan, sen blev det till Vintrosa och byta bil till Galaxin, sen hem till mig och bara ta det lugnt, vi somnade tidigt, runt typ 10?! haha!! Skönt var de..
Lördag; upp tidigt som satan, va svintrött. Sen blev det fix & trix sen brumma iväg till Kvarntorp på spring meet.. För er som inte vet vad det är för något så är det bilutställning och även lite dragraceing :) Kul var det och så j*vla varmt, men skönt de! Sommarn är här :) Efter utställningen blev det till Vintrosa igen, haha och ta det lite lugnt sen in till en klubb i stan för fäst :) Kom hem till Vintrosa runt 3tiden, vart bra kväll!
Söndag; Vaknade runt elva tiden i Vintrosa, blev lite frukost, sen körde Alex hem mig för han skulle hållas med sin folkrace bil, eftersom han ska köra nästa lördag:) Och nu sitter jag här och skriver, har precis gjort rabarberpaj:) muuuums var det verkligen, nu ska jag plugga sen träna lite med Diesel! Hörs sen, PUSS






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback