Senaste Inlägg

Min prinsessa har vart här =)

Slutade tidigt idag, eller vi hade typ bara en lektion och det var engelska eftersom det va nationella måste man ju gå tyvärr, annars hade jag nog legat kvar i sängen;) haha!! så jag slutade runt halv tolv, då blev det åka till Odensbacken och hämta min lilla prinsessa kl 14 på dagiset :) Var länge sen nu jag hade henne för mig själv, så det blev massa lek och bus:) Vi var även över till grannen och kollade på lamm bebisar och kanin bebisar:) Och till sist blev det bakning av rabarberpaj :) Muuuuuuums!! Min sessa är grymt duktig på att baka!! Anlita henne om ni behöver hjälp, haha.. Och som vanligt idag har det vart grymt varmt, lika varmt som igår.. Det GILLAS jätte mycket:) Så man kan få lite färg på mina bleka ben;P haha!!

 

1 Kommentarer

Postat av: KNORKAN den 2011-05-11 @ 20:09:45
http://knorkan.blogg.se/

Tack snälla du, vad glad jag blir :) Du får jättegärna följa min blogg om du vill men tyvärr så följer jag få bloggar. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback