Senaste Inlägg

Måndag!

Jaha då har nästan hela måndagen gått och jag är helt slut!
Idag har man varit på praktiken och idag gick det faktiskt bra, fast massa skrik och buller men men, vänjer sig ju rätt snabbt som tur är! Tänkte också lägga upp på månadens bästa köp! Mina två par pumps, I like ;) menmen nu blir det att göra iordning käk och sätta sig med en filt och kolla på Gekås Ullared på tvn:) skitbra,..
Lite planer inför morgon dagen, Praktiken först, slutar halv tre.. sen in till stan och träffa Bonnie och sedan dra på arbetsinterljuv, hoppas det går bra:) Sen ev om jag hinner så blir det att åka och ta spruta, ajaj:/

Nu var de allt för mig, hörs imorron!



                         


I like it!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback