Senaste Inlägg

Mycket har hänt!

Jahaopp nu har jag inte bloggat på hela helgen, har iallafall varit med Evelina hela helgen och det har vart grymt kul:) vi kom på att vi kan ha kul tillsammans UTAN alkohol=) haha, men va inte de ja tänkte berätta.. I fredags gjorde vi inte så himla mycket mest snackade skit, sen lördag blev det att sitta vid datorn hela kvällen och vi hade grymt kul, killar är verkligen lurade;) haha. . Söndagen blev det marieberg och köpa nya skor till Evelina:) skit snygga var dom. Och hon köpte mörk hårfärg för att hon skulle göra slingor sen när det väl var klart så var det mycket färg kvar och då fick hon för sig att jag skulle bli mörkhårig så nu är jag mörk:/ 
Och idag var jag på arbetsinterljuven och det gick perfekt börjar jobba nästa helg:) I´m verry happy, och imorron blir det troligtvis att flytta in i nya lägenheten får ja hoppas på:) 

                               

1 Kommentarer

Postat av: Lilla Alv ( Adam Gustafsson ) den 2009-11-30 @ 23:29:06

Riktig snygg! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback