Senaste Inlägg

150:e inlägget

Hallådär alla snyggingar;)

Bra start på första skoldagen idag, det har tillbringats massa skratt
med dom bästa;) Eller vad säger ni brudar? Haha.. Och vi fick
äntligen vårt efterlängtade möta vi tjatat om, men blev inte alls som vi trodde
att det skulle bli, men vi får se nu hur det fungerar i klassen !!!
NOG OM DE NU!!

Träffade Jensa efter skolan idag det var kul att få se dig igen;)
Men shhit vad långhårig du har blivit o SKÄGGIG!
JENS GE DIG!! haha...
Sedan blev det bussen hem och byta om till träningskläder, gick/sprang
faktiskt 5 kilometer idag(A) känner mig grymt stolt, Ska börja försöka springa/gå
den rundan en gång om dagen plus träning på gymmet, kommer bli
göööör bra.. Eller vad tror ni bloggsmygisar? ;)

Innan detta inlägg är slut så ville jag bara säga att med detta inlägg har
jag bloggat 150st sen jag skaffa bloggen och mer
ska det bli ;)

Nej nu blire ragga in kudden o täcket, sov gott snyggingar!!


1 Kommentarer

Postat av: ehfsdhfs den 2010-04-08 @ 21:44:32

Hur hade du tänkt att det skulle bli då?!!!! catfight eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback