Senaste Inlägg

Grillpremiär

Hallådär alla snyggingar;)

Den senaste tiden har jag inte haft ork till att blogga, men nu
satt jag och funderade på att jag behöver verkligen skicka in ett litet
inlägg nu, hehe;) Jag sitter just nu i skolan och har
tema/karaktärskurs, det suger grymt mycket, fattar knappt ingenting om vad
jag skriver om.. Handlar om barnkoventionen!!

SUUUUCK

Men nu skiter vi i dää så länge:D På fredag blir det grillpremiär
hemma hos mig med massa trevligt folk:)
Det ska bli grymt gott för då känner man att sommaren är på g;)
och sommaren har vi ju längtat efter eller hur??;)
Men frågan är ju vad ska man grilla? fläskfilé? marinerat kött? Eller ett fint grillspett?
Ge förslag bara det är gott kött;)




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback