Senaste Inlägg

Helgen !!

Fredagen bestod av först skolan såklart hade bara en
lektion men va en duktig flicka så jag åkte iväg ändå;) hihi..
Sedan på kvällen var det sagt att vi skulle till Rynninge vikten o festa men
innan vi ens kommit dit så blev festen avstängd pga poliser, SUUCK!!
Så det bar av till karlskoga där jag sova över hos håkan
vilket var väldigt mysigt ;) eller vad säger du håkan? haha..

lördagen blev att man vakande halv nio av håkans förbannade
jävla väckaklocka som tog kol på mig, gjorde oss sedan
iordning sen bar det av o spela/kolla på fotboll:) Håkan gjorde två mål
braaa håkan braaa :)  Sen blev det dra på släktträff och där
grillades det för fulla muggar när ja kom dit:)
Sedan kom lilla jimmy med sunshine och hämtade mig och körde mig
till sääääändra i fjugesta sen blev det röj i örebro på kvällen!!
tappade bort mobiler, snodde parasol osv ;) haha !!
Drog till hällabrottet på natten också men var inte där alls länge,
men på den lilla stunden hittade jag stefan som följde med mig hem som
sällskap:) hah ja somna så fort ja la mig i sängen:D 



Och söndagen blev bara slapp, vakande av att stefan satt och kollade
på mig haha blev livrädd när ja vakna:D Sen helt plötligt när ja va pigg
så somnar han den skitungen, haha!! sen åkte han hem vid elva-tolv tiden typ..
Sedan blev det bara slapp framför tv och datan :D
FLER BILDER KOMMER FRÅN HELGEN SÅ FORT JA FÅTT DOM AV SÄÄÄNDRA!

Låter det som en rolig helg bloggläsare? ;) vad gjorde ni i helgen?
ni kanske bara va hemma och tog det lugnt?



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback