Senaste Inlägg

not good !!

satt i skolan idag 3,5 timma och gjorde inte ett skit eftersom
jag själv trodde vi skulle ha en lektion som
vi brukar ha men tror du inte dom har ändrat vårat schema? JOOOO
så vi börjar kvar i ett på tisdagar :/  Aja nu skiter vi i dää !!

Just nu sitter jag i soffan och jag somnade visst när jag kom hem
nooot good!! Mår skit just nu, känns som jag börjar
bli magsjuk vilket som inte är bra eftersom jag ska ha grillpremiär på fredag;)
Men jag tror jag kommer blir bättre efter lite mer sömn :D 

Imorgon blir det att träffa Niklas han är här i Örebro och
 hämtar sin fina hoj, så imorgon ska jag få åka med på en åktur, WROOOOM WROOOOM ;)
Haha!! Det ska bli grymt kul ..



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback