Senaste Inlägg

påsklov (?)

jag säger bara ojojoj vad snabbt påsklovet har gått,
det känns som vi nyss gick ut på lov men så
är det tydligen inte.. Men jag har iallafall
gjort väldigt mycket på lovet som jag inte ångrar!
Världens bästa hörde av sig då efter ett antal år,
då kan man ju inte bli ledsen;) haha.. Sedan blev det mycket
mycket alkohol säger jag bara, shiiit;)
Jag hade grymt kul iallafall så nu är det bara att tagga tills nästa lov
och det innebär SOMMAR!!


Idag har dagen spenderats på stan, vilket jag älskar :D
Det inhandlades lite hårspännen,linnen,hårspray
och massa mer;) Sedan bar det av hemmåt!
Sedan kom min söta granne in, hon kanske är typ 11-12år
och hon och hennes kompis kom och fråga om dom fick gå ut med min vovve?
haha snacka om sött !!


Just nu äre slapp framför tvn och datorn som gäller,
måste plugga ikväll också suck:/
Men först och främst ska jag se klart "the x-effect" på MTV
det programmet handlar att det är två par och en av paren har
vart tillsammans innan, och nu får man se om dom skulle kunna vara trogna
eller inte, och allt FILMAS!! älskar programmet;)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback