Senaste Inlägg

sjuuuuuuuk :'(

jag blir knäpp på detta, pappa har vart förskyld och kraslig
hela veckan och nu börjar han bli bättre men nu har
det smittats över till mig, nu har jag fått en specieill nässpray av
läkaren och örondroppar, USSSCH jag hatar att vara sjuk!!
jag måste bli frisk tills på måndag då jag ska
börja med hårdträningen :/  Men kommer jag lyckas?? det är frågan!





Helgen kommer bli lugn iaf, fredag blir det hem till Håkan
i karlskoga och ta det lugnt, sover nog över där tills lördag, lördag bär
det av och ev kolla när håkan spelar match sedan blir det
luncha hemma hos moster i Karlskoga.. Och ja kvällen är det frågetecken?
Lutar troligtvis mot en filmkväll hemma med popcorn!
Söndag blir det Marieberg med mammsen om jag orkar !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback