Senaste Inlägg

tjena tjena årets solbränna!!

Hallådär mina sockerpullor:)

Satan vilken härlig dag det har varit idag, hade två
lektioner på hela dagen så jag slutade alltså klockan 11,50 fööör
gött alltså:D Sedan drog jag,jullan och sandra upp
på stan och käkade glass i det fina vädret:D så blev att glassa
på stan lite;) Sedan träffa jag sandra & bea kul kul ;P




Och jag får ju inte glömma Niklas ;)  Var jätte kul att träffa
dig, synd bara att du åker hem på fredag:/
 

Och idag har jag stallt fram utemöblerna då känns det verkligen
som att sommaren är på g (Y) föööör gött :D
Och vet ni en till grej?? det är snart freeeeeedag det innebär
grillpremiär hos mig och alkohol på det hela!!





1 Kommentarer

Postat av: säändra den 2010-04-14 @ 19:39:01

haha sexy bilden;)

snart freda:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback