Senaste Inlägg

1 dag kvar!!

Jahaa nu har jag precis städat lägenheten, diskat och tvättar och lagat super
god mat :) Haha man kanske skulle satsa på att bli kock istället för barnskötare? Hmm..
Anyway nu är det bara 1 dag kvar sen ska skiten bort, vad skönt det ska bli men kommer
troligtvis bli jobbigt till en början :/   Och så ska jag iväg med min vovve till vetrinären
för hans höger höft har pajat, så just nu är han halta lotta :(  Stackare.. Men jag
hoppas på att dom kan ge honom någon medicin så han blir bättre och orkar mera :)

Senare idag? Vad händer då da?! Hmm gå till Elité hotellet och träffa Johan som är här och
jobbar till oktober vilket ska bli kul eftersom man inte träffat honom på ett tag !!
Sen vette fan vad som händer asså, blir nog prata med markus som vanligt på nätterna ;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback