Senaste Inlägg

En dag i stadsparken!!

Idag blev det först till körskolan och boka lite tider för wroooom wroooom:D
sen bar jag upp på stan för att möta angelica och lilla corenlia och deras kompis!!
Sedan gick vi till stadsparken där den stoooora lekparken finns :) Tipsar er mammor/pappor
att gå dit med era barn om det är bra väder ute, pool finns också där som är helt gratis!!
Sen efter lekparken blev det hem till Angelica & Cornelia och laga iordning tacos och pälade
även hallsband med Cornelia, hihi :D Och nu är jag hemma efter en lång dag ute !!
Tog även en hel del bilder när jag var ute idag ;)












1 Kommentarer

Postat av: angelica den 2010-08-16 @ 23:24:28
http://angelicahallin.blogg.se/

Ställ in kameran, jag ser ju tjock ut ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback