Senaste Inlägg

Fast efter motorvägen med trevligt sällskap ;)

Jag har ju faktiskt inte bloggat något på typ hela helgen eftersom jag har varit grymt
upptagen har inte ens haft tid att svara när folk ringer/smsar mig :O
Menmen i fredags kväll blev jag upphämtad av Daniel sedan begav vi oss ner till Norrköping
woooooow säger jag bara vad häftigt det var där nere, vi va på fyverkerier:D så jäkla mäktigt,
det var fyverkerier över 250 000:-  och fy verkerierna höll bara på i två 6-8 minuter :D
Men grymt snyggt och roligt hade vi, efter det gick vi på den grymt stora maknaden
och tiwolit som va där också:D Sen blev det käk på max innan hemfärd vilket var tur att vi
gjorde;P Haha för när vi kommit ungefär 1,5 mil utanför norrköping så ser jag en bil som
fått kras på sin bil då sa jag "tur att våran bil funkar för vem vill stå efter motorvägen?"
Sen 500meter senare vad tror ni händer då? Jo då går såklart våran bil sönder, så i fredags
sov vi i bilen och det gick fakitskt bra somnade på en gång, sen på lördag morgon kom
min kära bror Håkan och boxerade hem oss :)

Sen igår lördag umgicks jag med simon och henrik och vi tog oss en tripp hem till tony och
spelade lite gitar hero haha och simon ägde ut dom alla :D  Sen drog vi oss vidare in till
stan men där va det grymt trååk så blev något varv på stan sen hem till min kära säng :)

Och idag blev det hem till Henke och Mia hämta telefon grejs sen har jag bara tagit det lugnt.
Har även busat lite och sagt hejdå till Maja & Melker som vart här hos oss över helgen, vilka
busungar det är :) Och shiiit vad stora dom har blivit också!!
och nu sitter jag och funderar om jag ska hem till lägenheten eller sova kvar hos mamma &
pappa? Hmm svårt beslut !!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback