Senaste Inlägg

Upp på stan idag igen

God morgon snyggingar, jag blev så arg/sur/besviken i förra inlägget pga
av min väska som är borta så hann inte säga god morgon! Men nu är det sagt och
jag hoppas ni har sovit gott för det har iallafall jag gjort :) Nu ska jag in i duschen
och fixa iordning mig sen upp på stan och hämta ut mitt "nya" buss/tåg kort till skolan
eftersom det är precis 1 VECKA KVAR till skolan börjar vilket suger kuk!!



Och när skolan börjar så slipper jag fortfarande inte den förbaskade idioten, hmm MORR!!
Men men i höst kommer det bli annolunda i skolan eftersom nu kommer dom slå ihop alla
2:or till en hel klass istället för att ha A,B och C klasser. Så vi kommer vara ungefär ca
55st elever i en klass, roligt va? NEJ inte det minsta..  Men men nu ska jag in i duschen !!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback