Senaste Inlägg

Alkohol idag??!

Bläää har nyss kommit hem ifrån skolan idag, eftersom vi har en introvecka
denna vecka i skolan så är det hur slappt som helst, men sen börjar verkligen allvaret
igen :/ plus att idag har det varit en heeeeelt sjuk dag, foolk som har hackat sig in i min och
Angelicas mobiler som ringer runt till folk i min och hennes kontaktlista och låsas vara vi:S
Helt jävla skumt och man har verkligen ingenting till liv.. Aja slutpratat om det,

 nu har jag precis ätit och är grymt mätt så nu ska jag göra mig iordning för en tripp förbi
 Angelica, kanske blir lite alkohol idag? (A) Haha vem vet!!
Nu ska jag ta och röra på arslet så jag kommer iväg någon gång, haha.. Skriver ett inlägg
när jag kommer till henne;) Puss på rumpan


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback