Senaste Inlägg

Back home alone;)

Nu har jag äntligen kommit hem efter en helt grymt bra kväll med Angelica och
Johan :) Först blev det lite fördrick/spel hemma hos Johan sen gick vi till någon bra
uteservering, glömde namnet?! Så har min kväll spenderats, mycket skratt och nästan
lite tårar också, haha jag har för kul med Angelica :)

Och så kom jag ju såklart hem själv vilket är kanske bäst annars blir lilla Victor sur på
mig hihi;) Och påtal om Victor så ska jag förhoppningsvis till honom (Nynäshamn) inte nu i
helgen men helgen efter, längtar massvis efter att få träffa honom(=


4 Kommentarer

Postat av: V den 2010-08-25 @ 23:12:34

Vad gullig du är:) Hoppas jag inte jobbar bara!:)

Postat av: angelica den 2010-08-26 @ 09:49:06
http://angelicahallin.blogg.se/

Tårar? Har jag sagt nå elakt eller så? förlåt isåfall

Hoppas jag inte var alltför jobbig, tjatig o knasig ;)

Tack iallafall för en kul kväll!

Postat av: haha den 2010-08-26 @ 11:03:21

haha, gick du till en uteservering när du inte ens är 18?

haha, söt du är baby caarlsson! eftersom det va lill lörda igår så tar de alltid leg ! haha, du är för rolig kebaben :D

Postat av: Fredrik den 2010-08-27 @ 01:45:05

OM du nu Fick sitta där så undrar jag hur dom kunde låta dig sitta där eftersom att antagligen så säljer dom Öl/vin osv där och vakter och då är det 18år som gäller och då får ingen under 18 sitta där.och jag vet vad som gäller och inte gäller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback