Senaste Inlägg

Bakfull på Nora marknaden!!

Mammsen kom och ringde på imorse halv nio att jag skulle med till Noramarknaden
som är denna helg, fyfan jag har aldrig varit så himla bakfull som jag var idag!!
Men det gick över efter ett antal liter vatten och massa gnäll och tjat:D haha.. Träffade
Angelicha Dahlström i Nora också och hennes vän perra var trevligt trevligt sen åkte jag
och angelica karusellen "virrvellvinden" och fyfan han stod nästan och bara snurrade
på oss under hela åket, fyfan vad kul det var:D  Och så måste jag tillläga att angelica köpte
en majskorv som jag själv tycker är bläääää:O



Sen kom andra Angelica dit och då blev det att gå på själva marknaden som jag egentligen
skulle göra;P hehe jag hittade två par grymt snygga strumpor, neon rosa och neon gröna:D
Och bokstäver i "K Ä R L E K" grymt nöjd med dom. Sen en liten ny töjning till andra örat, och
en ny väska:D Plus marknadsgodis såklart;P


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback