Senaste Inlägg

Får upp minnesbilder :/


2år och 2månader har gått nu sen du lämnade oss med vinden, allt gick
bara för snabbt :( Det här är inte rättvist, jag vill att du ska leva, jag vill att du ska
må bra, jag vill att du ska vara här hos mig nu så jag bara får stå och krama dig!
Men det kommer jag aldrig få göra, och att tänka den tanken gör mig fruktansvärt
ledsen & orolig :'(  Jag drömmer om dig näst intill varje natt och allt är så bra i drömmarna
men sen när jag vaknar inser jag att du inte finns här längre:(  Det är så jävla svårt
att inse att du inte kommer komma tillbaka längre..
Jag får upp minnesbilder om dig och mig hela tiden, vad roligt vi har haft ihop, jag vill
ha dig tillbaka igen det är min största önskan men jag vet att den aldrig kommer gå igenom:(

I miss you soo much Tommie Viinikka
2/2-1984 - 22/5 2008






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback