Senaste Inlägg

Försov mig? JAA VERKLIGEN!!

Godmorgon snyggingar, sovit gott inatt? Det har iallafall jag gjort, fööör gott också.
Det slutade med att jag glömde ställa klockan och jag vakna nu, Och nu är klockan elva
så helt onödigt att jag åker till skolan, för vi har lunch mellan elva och tolv och slutar kvart
i ett "/  Tur att vi har instrucktions vecka:D

Nu blir det duscha och göra sig iordning, sen hem till mamma och pappa & hämta
ännu mera post.. Sen hem till Angelica då vi sedan ska åka till Marieberg och inhanla
lite nya kläder;P


2 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-08-27 @ 11:14:55
http://modegrabben.blogg.se/

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

Postat av: Anonym den 2010-08-27 @ 11:16:00

Godmorgon! :) Hoppas du får en fin dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback