Senaste Inlägg

I hate sundays =(

Söndagar är det värsta dagen i veckan tycker jag, för då är alla extremt
tråkiga och vill verkligen inte hitta på någonting. Alla ska bara sitta hemma o slöa osv.
Varför kan inte söndagar vara som en fredag eller lördag? :)  För finns ju knappt
ingen som vill ut och festa på en söndag:O HALLÅ DET ÄR SOMMARLOV (för en del)

Men men idag har jag verkligen inte gjort ett piss, har också varit vaken hela natten, för
först var det en viss person som ringde mig konstant för han trodde ja va sur på han
eller något sånt så han lät mig inte sova någonting.. Sen blev det dusch och fix sen ut till
mamma och pappa för dom ville prata om lite grejor, min flytt ex..

Men nu är jag hemma i stan igen, ska snart tvätta troligtvis eftersom det verkligen behövs!!
Sen var det planerat att jag skulle till P***** och kolla på film men blev tydligen ändrat, så
nu ska jag ev åka till sörby och träffa Andreas ;P


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback