Senaste Inlägg

Jag vill också ha!!

Var hos Henrik och Mia idag och kollade på lilla Alice som har kommit till världen,
och hon var grymt söt, nästan så jag också vill ha bebis eller jag vill ha det men inte
nu.. Det är alldeles för tidigt plus att jag ska gå KLART skolan först!!
Menmen Alice såg ut som en liten docka som kunde göra ljud ifrån dig och röra på dig,
haha, plus att Alice har en stolt storasyster som vill vara med henne och sköta om henne
hela tiden :) Gulligt va? Minna kommer nog bli som mina bröder lte för "överbeskyddande"
men sånt är gulligt.. Ibland




Efter jag varit hos brodern min så drog jag iväg till ica och handlade lite käk tills ikväll,
sen blev det hem till lägenheten lagade iordning pasta,köttfärssås och god grekisksalld:)
Sen blev det fix&trix sen sticka iväg till Elité hotellet och träffa Johan som är här och jobbar
tills oktober;P Kommer ni ihåg att jag har nämt honom förut? ;) En redig karl är det iallafall!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback