Senaste Inlägg

Nya stadsbussar

Var ju rätt länge sen nu vi fick nya stadsbussar i örebro city, men jag måste få
säga att dom är ur dåliga, dörrarna öppnas och stängs inte som dom ska plus att dom
går inåt vilket inte är bra om det är mycket folk som det är på min buss som går till
Risbergska, suck !! Och nu är dom lila inte blåa som dom var förut, och linjerna är helt andra
alltså dom går inte lika ofta och absolut inte samma väg, och det är hårda säten i dom!!
DOM SUGER & ÄR JÄVLIGT FULA!!






1 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2010-08-17 @ 11:11:46
http://matildasjostrom.blogg.se/

sv: fixa till din header så får du fler läsaren.



- Jo men asså jag suger på att göra en header.

Jag har inte tillgång till PH eller Paint.

Skulle du kanske kunna göra en header till mig? :o

Fast nu ska jag ta bort min blogg.

Men jag har en annan som jag undrar om du kan göra en header till.

Den heter www.tillan97.devote.se



Hoppas du kan hjälpa mig.

Skriv ditt svar hos. tillan97.devote.se



Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback