Senaste Inlägg

Skolan har tyvärr börjat!!

Jaha nu har jag precis kommit hem från skolan/stan, det gick ganska snabbt idag i
skolan, började nio slutade ett vilket var toppen :) Sen drog jag, julia, angelica upp på
stan och käkade på la baguette sen kollade runt lite i affärer efter som jag ska möta mammi
snart på stan.. Men tillbaka om ämnet, skolan gick bra idag vilket var skönt för jag har vart
grymt trött, grinit och lätt irriterad.. Men det blev bara massa information idag och fick papper
osv. Och fick reda på att vi kommer vara 55st elever i en klass hela tvåan och trean (suck)
Men som tur va fick jag inte samma mentor som fittan!! Usssssch, bläää!!



Men men nu ska jag kila upp på stan och träffa mina kära föräldrar för att köpa yttligare lite
skolgrejor som block,pennor,suddigumm osv.. Och även lite kläder plus en ny höstjacka =)


1 Kommentarer

Postat av: mardröm.en den 2010-08-24 @ 22:47:21

Tycker du ska ta och passa dig för vad du kallar folk, Har redan hört att du gick på fel person för några månader sen!

akta så du inte hamnar i samma står igen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback