Senaste Inlägg

Dålig uppdatering pga av känslor!

Nu har jag inte skrivit någonting här på ungefär 2,5 dagar för att det har varit
blandade känslor och funderingar om allting!! Det har vart så mycket dom senaste
dagarna och det är det fortfarande.. Plus att det är grymt mycket plugg i skolan nu!!
Men lite uppdate igår från en dag på stan med Angelica =)

Dagen började med att vi vaknade grymt sega var vi, haha käkade frulle och gjorde
oss iordning tog bussen till Marieberg köpcentrum och köpte lite grejor!
Jag hittade 1 bandana, 1 klänning, 1 ansiktsmask, 1 par örhängen, och julklappar
till släkten plus Albin! Sen blev det hem och packa lite kläder som sofie ville ha
drog ner till henne tjatade lite där och hade det trevligt sen blev det soffhäng!!
Kommer ladda upp bilder på det jag köpte i nästa inlägg!!

Och idag blev det först skolan en stund, det var en kort dag idag men jag åkte dit
iallafall, är ju en duktig tjej;) haha!! Sen blev det in till stan o umgås med Sofie och
lilla busungen thindra shoppade en del, eller sofie gjorde det och jag var med som
moraliskt stöd, haha!! Sen blev det till gammelmormor o dricka kaffe, mysig va hon!
Sen blev det handla mat sen hem till sofie:) Och nu är jag äntligen hemma!
Sååå skönt!! Och förresten nu ska sofie bli Diesels nya dagmatte perfekt! =)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback