Senaste Inlägg

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Jag vet inte vad jag ska börja någonstans, jag kan inte fatta att det jag
såg inatt var sant. Har inte sovit en blund på hela natten för jag har vart så
chockad och besviken! jag fattar bara inte hur detta kunde hända, varför?!
Jag skiter i om du har ljugit om allting, men du gjorde så jag föll för dig, och
det kommer aldrig ändras i mitt huvud. Du fångade mitt hjärta!
Det ända jag vill är att få en förklaring över allt hur allting kunde bli som det blev,
för jag vill börja om allting med dig! Vill inte att det ska vara såhär mellan oss,
jag älskar dig och det kommer jag alltid göra, som jag sagt innan också du
kommer alltid ha en plats i mitt hjärta oavsett vilken väg du väljer!
Utan dig är jag tom, med dig är jag lycklig!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback