Senaste Inlägg

En dag i Stockholm hos Laila!

Jahopp idag gick man upp runt sju tiden, badade diesel och gjorde han
snygg innan tåget till Stockholm skulle gå:) Både tågresan dit och hem gick
jätte bra förutom att det va några nötter som hade råtter med sig i burar på
vägen hem, ÄCKLIGT att ha råttor som husdjur:O Vad tycker ni?!

Menmen träffen hemma hos Laila var jätte kul, fick även träffa en kompis till
henne och hennes full vuxna rottis Hero:) Han va verkligen en biff, så ska diesel
bli sen när han blir stor:) Jag har iallafall haft jätte kul! Sen den 26 eller den 27
december ska jag åka upp igen och träffa alla andra valpar som va med i kullen:)

Och nu sitter jag här i soffan och har precis blekt min förskräckliga hårbotten, men nu
är den vit igen:) Haaaaappy!! Och ikväll blir det lugnt annars ska jag umgås med
min älskade bror Håkan! Have a nice night!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback