Senaste Inlägg

Härlig eftermiddag med bror på isen!

Ojoj vilken rolig eftermiddag jag har haft idag, bästa på typ 4 månader kanske!
Åkte iallafall ner till isen, va runt 20cm is och satan vad halt det var:)
Och annat roligt folk var det där också som man inte har träffat på år och dar
känns det som efter man bara suttit hemma! Menmen tummen upp på detta,
och ska väl göra mig iordning nu för ska snart bege mig till Calle för lite
tv-spel med bror o grabbarna :) Blev dock inga bra bilder från isåkningen idag,
men videofilmer kommer att komma upp antingen imorgon eller på måndag:)



Och sen vill jag bara säga att Kärlek kommer inte skrivas något mer i min blogg!
För det är ingen som behöver veta det och man får inga läsare på kärlek heller..


1 Kommentarer

Postat av: ... den 2010-12-18 @ 23:14:16

Nä dumt att skriva om kärlek när man raggar på 10killar samtidigt, det förstör som leken lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback