Senaste Inlägg

Låång dag på stan;)

Ojoj åkte in till stan runt tolv tiden idag, träffade angelica en snabbis sedan kom
Sofie & Thindra in till stan då det blev lite shopping bland folkmassan.. Det var inte
kul för det var så jävla trångt överallt, men det är väl så det ska vara när
det är rea, eller?! I nästa inlägg kommer det komma upp på bild vad jag har handlat!

Och sen så ville jag bara säga, att det är lite kul o läsa alla kommentarer som skrivs,
som ex, att jag gör några stavfel, och att jag kanske ska satsa på skolan istället för
att flytta runt, och blogga så mycket?! Hmm kan säga såhär, att jag har tagit skolan i
första hand även fast jag flyttat & bytit skola.. Och jag har gått samma linje och kommer
 bli utbildad som barnskötare 2012! Så fuck you du som kommenterade och skrev att jag inte
går i skolan, ta fram fakta först, men nu fick du ju faktan här! Och stavfel gör fan
varenda människa.. Och det här med bloggen, jag skriver blogg när jag vill, hur jag
vill och var jag vill! Det ska ni rent ut sagt skita i, ni behöver inte läsa min blogg om ni stör er
på mig, eller?!.. Det är mitt liv inte erat ochsluta tro att ni vet allting om mig för det vet ni inte!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback