Senaste Inlägg

Underbar helg :)

ojoj jag kan bara säga att jag har haft en underbar helg och tack för
alla julklapparna jag fått, är grymt nöjd även fast jag bara fick massa
presentkort.. Lite uppdate om vad som hände då, i fredags (julafton) Blev 
det massa god mat med släkt och julklappsöppning.. Senare på kvällen bar
det av till Närkeskil med trevligt folk:) Kvällen slutade bra fast lite väl onykter;)

Lördagen vaknade man upp med en liten prinsessa tjatandes;) Plus att jag mådde
inte bra den morgonen!!  Men som sagt man mår som man förtjänar, eller?! Blev 
för det mesta lungt nästan hela lördagen men mot kvällen bar det av ner till Garaget
och sedan åkandes mot Hällabrottet som inte alls va något kul, men mycket folk
var det iallafall..

Söndagen bestod av massa mys med min diesel, och massa filmtittande:) Det var skönt
att få vila ut sig lite;) Sen mot kvällen drog jag till Henke och käka pizza med han o roger!
Så där har min helg sett ut på ett ungefär, nu fick ni en snabb uppdate om min helg:)
hur var eran jul?! 

Idag är det iallafall måndag och nu har ju rean börjat i alla affärer så nu ska jag o Angelica
ut bland allt folk och trängas:) Vilket jag ääääälskar!! Shopping gör mig lycklig:D 
Hörs senare idag då får ni också se vad jag har köpt mig för något!
 


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback