Senaste Inlägg

härlig lördagkväll

Sov bort nästan hela lördagen, men sedan bar det av att göra sig iordning sen kom jonas och hämta upp mig=) sen hämtade vi hans kompanjoner, (en annan del av åby) haha sed blev det dra runt på stan ett tag sen blev det av på fest i Edsberg mitt ute i skogen hos Daniel Bodin. Va grymt mycket folk där, och massa man kände igen så kul var det allt.. Kom hem runt fyra tiden, då kan man säga att jag var grymt trött fast jag sovit hela dagen. Men men jag fick en kul kväll med grabbarna =) Tänkte lägga upp några bilder som togs också..  Det var allt ifrån lördagen!

     
                                           Skål på er ;)

     
                      haha bra att någon är positiv iallafall ;P

      
                                 Trötta pojkar!



haaa det !


1 Kommentarer

Postat av: Freja den 2010-02-14 @ 12:03:31
http://ferdia.devote.se

sv: hejhej! jag gymmar på friskis och svettis, sen solar jag på sun2 (gamla sunny beach), det är bäst rör där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback