Senaste Inlägg

Individuellt val!

Nu har jag äntligen bestämmt mina Individuella val, shiiit vad svart det var eftersom man skulle välja sex st val av 30st. Men det blev dom här iallafall:

1, teckenspråk 100p
2, Digitalt skapande 100p
3, Digital mediedesign 50p
4, Turism 50p
5, Psykologi A 50p
6, Matlagning 50p

Shiiit sägerjag bara dom här valen var grymt svåra att välja ut! Sen så har jag valt inriktning också, det stod mellan Inriktning Fritid ( 100p Fritidens betydelse & 200p Fritidsverksamhet) och sen inriktning Padegogisk och social verksamhet (200p Förskola, skola, fritidshem & 100p Psykosocialt arbete).
Jag har då valt inriktning Pedagogisk och social verksamhet eftersom det gäller små barn mellan 0-5år. Och för att jag inte valde inriktning Fritid var för att det handlar mest om ungdomar och palla ungdomar, jag vet ju själv hur jag är, så nej taack! Nu vet ni lite vad jag hålls med i skolan ;P
Nu ska jag ner till Mia och hämta hem mina kläder som är där,

Ha det !



          

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback