Senaste Inlägg

Tack Hanna!

Vaknade runt sex tiden imorse, gjorde mig iordning och drog sedan till skolan.. Blev först av till Rosta skolan och interljuva små baarn. Sedan till skolan en snabbis, sen åkte jag hem och Hanna kom hit trevligt trevligt, hon hade med sig sin sax och färg till sliingor från hennes salong, tack så mycket blev jätte bra =) Så nu är man på G igen och ska bli blond..
Har nyss käkat smörgåstårta och ska nu hoppa in i duschen.. Sen glo lite på tvn sen blir det bädden tidigt! bloggar mer imorgon, höpphöpp!

Ha det !

    


2 Kommentarer

Postat av: Johanna:) den 2010-02-03 @ 23:42:31
http://johannaericssons.blogg.se/

ja lätt :D



jag köpte ett par converse med klack, sjukt fina, nu har jag suttit hela kvällen och fixar paljetter för hand, nästan klar, ska köpa med paljetter bara :D



lägger upp bilder sen :)

Postat av: patrize den 2010-02-04 @ 18:47:32
http://patrizeandersson.tk

snygga länkar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback