Senaste Inlägg

världens bästa mamma!

Ibland är min mamma verkligen den bästa som finns. Vaknade upp i soffan för ca en timma sedan av att min mamma väckte mig och sa, här får du av mig och kan ni gissa vad det var? ett par stövlar som jag har önskat mig i flera månader, och nu va det rea på dom och jag har äntligen fått dom, TACK MAMMA =)

      


har nyss käkat god mat som pappa lagade iordning, mumsigt var det =) nu blir det att sova en timma eller två är grymt trött:(  sedan till kvällen blir det ev motala eller om motalafolket kommer hit;)  Kommer bli en rolig kväll. Bloggar mer senare,

haaaa det !

1 Kommentarer

Postat av: Drulle^^ den 2010-02-15 @ 23:24:56

Dom Var Snygga;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback