Senaste Inlägg

Uppdatering!

Igår: igår slutade det med att jag åkte in till stan senare på kvällen, träffade emma och evelina på stan, senare drog vi mot sofie eftersom hon hade fest!! Men det var inte så himla drag men man fick ju träffa folk man inte träffat på länge så jag är nöjd=) Och sofie och jag har blivit bra vänner igen, TACK och vi ska EV bli sambos 1april, I´m happy :)  Jag har faktiskt saknat dig gumms!

     

Idag: Till att börja med vill jag gratulera Sofie på sin 19-årsdag, grattisgrattis:)
Idag blir det väl att bara ta det lugnt, Kanske gå en liten promenad så man får lite frisk luft:) Jag sitter också och tänker på hur det ska gå med min träning, imorron börjar ju det, ALLVARET!! :/  Men det ska nog gå bra. Skriver mer senare,

    

Ha det !

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback