Senaste Inlägg

uppdatering!!

Fredag: drog till skolan först på morgonen, det var kämpig kan man säga fyfan.. Sen efter skolan blev det att åka oh köpa ny dator med mamma o pappa tack så jätte jätte mycket, jag är supernöjd. Kvällen blev väldigt lugn, satt och pilla på nya datorn lite sedan somna jag så fort jag la mig ner i sängen!

Lördag: Gick upp vid nio och gjorde mig iordning för första dagen på jobbet, var bra nervös när jag kom dit. Det slutade med katastroff=(  började med att ägaren visade mig ruint och så och allt var bra och sa vad jag skulle göra o så, sen när jag väl gör så, så kommer hans fru fram och anklagar mig att jag bara gör fel saker o skit fast hennes man visade mig att jag skulle göra så. Sedan så börja hon och hennes man bråka o massa så fick väldigt dåliga vibbar, så jag sa upp mig på en gång. Var där max 45 minuter, shiiit alltså..
Sedan blev det upp på hindersmässan satan vad kallt, köpte en tröja åt minna där det står "tycker du att jag är charmig skulle du se min faster" haha klockrent:) Sedan blev det o fika med mamma o pappa och köpa en present till mammi eftersom hon fyller år på tisdag.. sedan bar vi av hemmåt blev film och så hela eftermiddagen/kvällen. Och nu är klockan snart tio över elva och sa strax åka och hämta min fulla bror i hallsberg, sedan blir det sova.. Skriver mer imorron,

Ha det ! 

            
                                 Bilden är tagen med nya datorn ;)


            
                                 Bilden är tagen med nya datorn ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback