Senaste Inlägg

För trött för att blogga!!!

Igår blev det inge bloggande pga att jag var fruktansvärt trött efter tågresan
hem ifrån Stockholm. Jag har haft grymt kul hemma hos Kevin hela helgen och vi
kommer bra överens vilket är bra :) Blev en hel del alkohol i helgen men vaddå det kom
ju fram en hel del saker då:D haha!!  Denna helg har varit toppen, tack kevin & fifi.


Och imorse ville jag knappt gå upp ur sängen, jag ville hellre ligga kvar där och sova.. Men
tror ni jag fick det för pappi ??! Aldrig, haha!!

(06,30) - Idaaaa det är dags att gå upp nu!!
- Meeen jaaa pappa gå nu!
(06,45) - Har du inte gått upp än??
- Men jag är på väg lugna ner dig!!
(07,15) - Bara så du vet så går bussen om 25 minuter Ida..
- vaaaafan väckte du mig inte för!!

Haha min och pappas diskution imorse, han försökte väcka mig och allt det där
sa jag tydligen i sömnen för jag har inge minne alls av att han har kommit in i rummet!
HAHA!! Men är man trött så är man det..

Jag säger bara jag är helt slut efter jobbet, jag har varit frånvarande hela tiden
idag har dom sagt.. Haha (kan vara för att ja e trött?)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback