Senaste Inlägg

Glasscafét med min prinsessa <3

Jaha yttligare en tråkig dag på jobbet med jobbiga och irriterande "kollergor"
kan man typ säga.. Men det har iallafall gått hyffsat fort för jag har typ bara suttit
och åkt elbil (golfbanabil) haha det är det enda roliga:D

Sen efter jobbet åkte jag med mina föräldrar, bror + plus tjej och min lilla underbara
prinsessa till Glasscafét som ligger i asker. Fanns inte mycket att välja på typ 4st men
den jag tog var super god, tror den hette "glasscake" eller något sånt, det är;
* 2st kulor glass, jordgubb och vanilj
* 2st skivor kiwi
* 1st sockerkaka
* 2st maränger
* Egen jorgubbs sås









Efter glasscafét åkte vi upp till kyrkogården i Asker och kollade på Tommie Viniikka´s
grav och satte blommor. Jag saknar dig så enormt mycket, jag kan inte tro att
det har gått två år och två månader =(   SÅ JÄVLA HEMSKT!!
Jag vill ha tillbaka dig nu nu nu nu!! Varje gång jag åker förbi ditt dåvarande hus
så tänker jag på alla minnen vi har haft tillsammans, jag saknar dig:( <3
Hoppas du har det bra där uppe i himlen..



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback