Senaste Inlägg

Power big meet 2010

Ojojoj säger jag bara, jag är taggad som bara den att få åka till power meet:)
Jag åker ev upp på torsdagen med Steve och companiet vilket ska bli super kul och
vi ska stanna där tills på söndag wiiiiie:D Dock kommer jag inte blogga någonting under dom
dagarna eftersom att det är så mycket som försvinner där uppe på campingen så vill inte
att min kära dator ska försvinna för då får ni ju inte reda på någonting;) heehe!

Men detta år kommer power bli ganska dyrt eftersom jag ev kommer gå in på utställnings-
området vilket kostar massa:D Plus att jag kommer köpa på mig massa snygga kläder
och grejor som finns där, plus alkohol för ALLA dagarna inklusiv söndagen;) haha!!

Hade ni mina snygga läsare tänkt att åka dit?? Man behöver absolut inte vara raggare för att
åka dit, finns hot rod bilar som ställer ut också :) Jag ska dit och jag är inte raggare men jag tycker
om gamla jänkare:) Och det vet jag att ni också gör innerst inne så kom ni dit också;) hehe!!
Har ni ingen skjuss så ta tåget :) Går hela tiden dit!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback