Senaste Inlägg

Helt jävla sönder bränd !!

Cyklade till bea runt halv elva tiden imorse och skakade liv
i henne, snacka om att hon sov som en stock:D haha:D Men till slut vaknade
ho :) Sen packade vi badkläder och badleksaker så drog vi ännu en gång till
Katrinelund, ni tycker nu säkert att det är trist att bara läsa om att jag är där hela
tiden men det är grymt kul där :) Idag åt vi där med på Sjökrogen, grymt gott var det
det tipsar jag er för er som inte varit där åt dit, man kan både åka bil, cykla, gå och
även åka båt, för det finns en båtbrygga precis intill sjökrogen vilket är jätte bra:)

Vi var där nere i ungefär 4 timmar och badade ungefär 2-3 timmar, och vet ni vad??
JO, jag har fått solbränna som inåti helvete.. Vilket gör grymt ont för jag tänkte ju inte på
att smörja in mig med solskyddsfaktor för jag har aldrig brännt mig när jag solat/badat
i Sverige bara när ja är utomlands.. Så jag gjorde ju inte det så nu har jag så jävla
ont i hela kroppen =(  SYND OM MIG!!! Men tur så har jag ju min kära mamma som
masserade mig och smörjde in mig med salva när jag kom hem vilket var grymt skönt:)
Så idag har jag verkligen lärt mig en läxa !!

Men men nog om bad och sol nu... Nu sitter jag i bilen med Jimmy han hämtade
mig hemma hos mig, så nu är vi påväg till Degerfors, vi ska troligtvis äta pizza direkt
för vi är otroligt lata för att laga iordning mat hemma hos honom, haha :D
Och ni som är bilägare och vill ha hjälp med eran bil eller få den omlackerad, så
gå in på denna hemsida, det är Jimmy´s.. Han vet vad han gör och är väldigt duktig =)
Gå in på hemsidan där står det mer information!!
www.bergenheims.se














0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback