Senaste Inlägg

Jag ljuger så braa !!..

Gårdagen blev jag upphämtad av Tommy och Erik, sedan drog vi vidare hem
till Jocke tror jag han hette och kollade på han bil :P Sedan blev det en tripp in till
Tommy.. Blev att kolla på en film som var grymt bra, glömt namnet men ska ta reda på
det, så ni också kan kika på den;) hehe.. Sen körde Tommy hem mig, och det gick
fort hem, blev nästan lite rädd där ett tag, haha!!

Och idag blire att ta tre bussen in till stan med bea bus och vi ska handla lite kläder och
sedan gå till arbetsförmedlingen :) Jag hoppas ppå ännu en bra dag till med busen
efter den tokiga helgen vi har haft, haha :D


1 Kommentarer

Postat av: hanna den 2010-06-14 @ 14:12:08
http://hsjw.blogg.se/

fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback