Senaste Inlägg

Minna är min prinsessa

Har vart inne i stan på förmiddagen och kollat på ALLA snygga studenter!
Johan & Sandra var ju som snyggaste;) hehe!! Fick även en slängkyss av Johan när
hans kärra åkte förbi;) Den tackar jag så mycket för!!
Har tagit massvis med bilder men det kommer komma in i nästa inlägg eventuellt =)

efter studenten hämta jag min lilla prinsessa, hon ska sova hos mig/oss inatt vilket ska bli
jätte kul :)  Snart ska vi åka vidare till Håkan & Lena och fria Lena eftersom hon har gått
klart sin vidarutbildning nu :)

Ikväll blir det party i Stadparken bland alla snygga studenter, wiiiiiiiiiiiehoooooo :) 
 Skriver mer senare för nu ska jag gå och göra iordning mig och minna!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback