Senaste Inlägg

saknad (?)

Ungarna kläkte ur sig idag att dom har saknat mig sen i vintras, gulligt va??
Hehe idag har dagen gått grymt snabbt dock somna jag typ 10minuter på min lunch rast!
Var inte så många barn idag vilket var grymt skönt och så såg jag min lilla prinsessa
på andra sidan staketet :) Fick en bamse kram av henne, hihi jag älskar henne♥



Slutade klockan två då bar det av hemåt med 1h 22min snack med bea bus eftersom
vi inte har pratat sen helgen, vilket var mycket att gå igenom/berätta för varandra:D
Och nu äre kväll och snart kommer V*****  hit vilket ska bli kul :) Mumsa i oss chips och
dipp och slå på en bra film, en skräkis tror ja det blir, eller en romantisk kanske;) haha nedå!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback