Senaste Inlägg

Tönt 1 & Tönt 2

Drog in till stan vid åtta tiden igår kväll efter jag vart och firat Lena!
Fick massa god mat där, värsta buffén haha :) Som sagt fick skjuss av Anna
in till stan.. Begav mig till Centralparken satt och sola med bea o co av den lilla sol
som fanns kvar:) haha sen hitta vi två killar som satt och rökte vattenpipa!! Riktigt trevliga
killar men dock inte min typ.. Dom fick smeknamnet tönt 1 & tönt 2 :D haha!!
Deras riktiga namn är Philip och Johan!!

Menmen nog om dom!! Satt där till typ halv tolv tiden med goa människor vilket var
grymt kul :) Drog sedan iväg till stadsparken, på vägen dit hittade jag Perra på uteserveringen
på Harrys ;) haha!! Och inte bara han hitta jag utan Viktor ifrån Kumla som ja inte sett på
100år typ så det var kul =) Men dock tappade jag bort bea, sandra, gela och
 alla andra bland alla fulla stundenter!!

Men stadparken var verkligen inge drag i år det sög verkligen vilket var synd eftersom det
har blivit som en "traditon" att gå till på studenten!! Menmen!!
Markus och byggis kom och hämtade upp mig och viktor vid harrys så blev några varv på
stan sen blev det hem till min goooooa säng :)









GRATTIS SANDRA ÄNNU EN GÅNG TILL STUDENTEN =)


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2010-06-09 @ 00:58:27

kan bero på att stadsparken drar studenterna till efter krogen inte vid halv 12, brukar oftast ske runt 2 - 3 !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback