Senaste Inlägg

Ungarna tar kål på mig !!

Shiiit vilken dag säger jag bara, började jobba vid nio tiden och jag ville
verkligen inte åka iväg imorse jag var så himlans trött men vill man ha pengar så måste
man tyvärr.. Och ungarna på dagiset har verkligen tagit kål på mig, man ska leka hit och dit,
och gör man inte som dom säger lägger dom sig ner i börjar skriika/gråta :O  Shiiit säger jag bara
detta har varit en grymt jobbig dag, hoppas morgondagen blir bättre då jobbar jag bara till halv tre;)

Menmen nog om jobbsnack nu, Har precis käkat god mat och nu har jag påbörjat att ladda
ner filmen "barnhemmet" det handlar om;

Laura återvänder tillsammans med sin man och deras son Simon till barnhemmet
 hon växte upp i. Det är nu åvergivet, men hon beslutar sig för att rusta upp det och driva det som
 förr. Deras nya hem och de mystiska omgivningarna väcker Simons fantasi och pojken börjar
alltmer dras in i ett universum fylld av fantasifulla sagor och inte helt oskyldiga lekar.
Simons värld bekymrar och skrämmer Laura och väcker dunkla och otäcka minnen
 från hennes egen barndom till liv.



Jag har för mig att jag har sett den, men som ni vet har jag dåligt minne eller orka lägga
sånt där på minnet ;) Bara onödigt !! Men men nu ska jag in i duschen iallafall ;)



2 Kommentarer

Postat av: tobbs den 2010-06-08 @ 19:14:07
http://tobbs.se

Våga visa ben! sommarens modetips från www.tobbs.se



Läs en blog med fashion & stil www.tobbs.se

Postat av: Ninnis fotoblogg den 2010-06-08 @ 20:25:09
http://missebonie.blogg.se/

svar: tack! okej men då kan jag försöka hjälpa dig då. men är det okej att vänta tills nästa vecka när jag har fått sommarlov och sådär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback