Senaste Inlägg

Pulverdieter!!



Var en tjej som frågade mig om pulverdieaterna funkade för mig och om jag
bara åt det och vad min tränaretyckte och tänkte om det och hur länge man ska äta det!


SVAR: Japp jag åt bara pulverdieterna varje dag plus att jag drack mycket vatten
eftersom jag tränade. Och så fort jag började känna sug vilket man gjort första veckorna
var och ta en banan eftersom det är mycket vitaniner och energi i dom. Min tränare sa att det
var helt okej att äta dom där dieterna eftersom att det innehöll allt man skulle få i sig på en dag!
Men ska man äta dom så ska man träna annars gör det ingen nytta!! Och dom
här dieterna kan man äta så länge man själv känner för det, men det blir ju dyrt i mängden eftersom
det är inte så billigt!  Och efter ni har ätit det
så börja ät små mängder med sallader! Till ex en kycklingsallad dock inget bröd för det sätter
sig på magen på en gång! Så lycka till om du ska testa detta!!


1 Kommentarer

Postat av: Ella den 2010-06-29 @ 22:47:07

Tack så hemskt mycket för ditt svar! :) Jag ska börja med det imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback