Senaste Inlägg

Hemkommen från *******

Nu har jag precis kommit hem ifrån den snygga pojken jag har skrivit
om;) Han är bara fööör underbar tycker jag, han är ärlig,snäll,omtänksam,rolig,snygg
ja han har verkligen allt man kan tänka sig hos en kille.. Värrrrsta drömmm pojken säger
mor min här, haha:) Jag har haft super kul med honom.. Igår åkte vi ut och åkte
vattenskidor jag åkte dock inte men ******* & hans kompis åkte.. Haha dom är grymt duktiga!
Sedan blev det att träffa Svenne en snabbis vilket var kul eftersom vi fick se han
att jobba;) (städa ur hans fars bil) haha !! Dagen gick fööör fort!!
Men vad är det man brukar säga
"det går fort när man har kul" Och det stämmer verkligen!! Och på kvällen
blev det mys med chips och godis framför massa bra filmer :)

Och idag har vi verkligen bara slöat typ haha, eller vi har varit på hans mammas
restaurang och suttit och talat osv, sen kom min mor & far och hämta mig, ville verkligen inte
säga hejdå =(  Men nu är det som de är han ska ev komma till mig i veckan eller helgen
hoppas vi på;) Han kanske kan hjälpa mig att vara barnvakt åt min lilla prinsessa på
fredag morgon, hehe vem vet;)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback