Senaste Inlägg

Snart äre dax ;)

ojoj vad snabbt det har gått, det kändes som det nyss var vinter :O
Och imorgon är det MIDSOMMAR, wiiiiihooooooo:) Det innebär alkohol för
fulla muggar i brevens bruk :) För er som inte vet vad ni ska hitta på imorgon,
kom gärna till Brevens massa goa människor där, inträde 120:- dock..  Och 18år i
Öltältet!! Det kommer bli jätte kul jag lovar er ;)

Idag har jag tvättat tvättat och tvättat :D Har sådan beslutångest om vad
jag ska ha på mig imorgon så jag bestämde mig för att tvätta allting:D hahah!
Och inte bara det jag har fixat mina naglar också, dock blev dom inte så bra eftersom
jag är väldigt darrhänt av mig:D haha!!
Och vet ni vad det bästa är? JAG HAR BLIVIT HELT FRISK :)








1 Kommentarer

Postat av: b&s den 2010-06-24 @ 18:45:26
http://ddinmammas.blogg.se/

fina bilder :) Är det du som tagit dom? i så fall, vilken kamera använder du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback