Senaste Inlägg

13 st olika krämer ?!!

Blev ingen resa till stan idag, fick ett telefonsamtal imorse om att hon som
skulle fixa mina naglar var hemma för vård av sjukt barn, typiskt att dom ska bli
sjuka så fort jag behöver hjälp :P haha!! Så blev en ny tid nästa vecka, kommer kännas
naket på mina naglar:D Så idag har jag bara städat städat och städat jag gillar när det
är rent och snyggt helt tiden och så ska det lukta gott :)

Och när jag städade förut så rensade jag även mitt smink som jag hatar att göra men
sånt som måste eftersom jag har fått in massa nytt bra :)
Och när jag rensade så kom jag på att jag har grymt mycket krämer och slavor för
ansiktet och kroppen, haha jag fick ihop till 13 st och jag använder alla dagligen:O haha!!
Tro det eller ej men det är sant!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback